torsdag 19 april 2018

Sonmarfeelings i april

Vilket galet vackert väder det blev idag.
Jag åt lunch ute i solstolen, innan jag åkte och hämtade paket och handlade på maxi. Ikväll blir det tacos. Fick ett sånt sug efter det och vågar inte vänta tills imorgon kväll (ifall).

Sen hämtade jag Ella på dagis i kjol, t-shirt och ballerina. Jag smälte bort.

Vi gick direkt ut till altanen.
Hunnit blåsa såpbubblor, studsmatta, mellis, asfaltsmålning och lekplats innan vi gick in.
Känner att jag lyckats svullna en hel del under dagen. Förlovningsringen sitter tight nu.... Nu har jag förberett middagen och Ella har suttit och degat under tiden.
Nu sitter jag bara och väntar hem Pontus och tittar på när Ella degar.

Jag har även bestämt att ta min barnmorskas råd på allvar. Så på lördag har jag planerat in en utflykt till silverfallen med familjen. Ska tydligen bli fint väder så blir perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar