söndag 22 april 2018

Hejdå söndag

Nu är snart denna söndag över.
... och den har vart lite speciell.
Efter att Pontus vårstädat klart, åkt till Skultorps återvinning, tvättat min bil, tvättat mina vinterdäck m.m så kollapsade hans rygg. Dock hade den inte vart helt okej sedan gårdagen då han hoppade studsmatta med Ella  (livsfarligt för 35 åringar). Men Pontus är inte världens bästa på att sitta still och rulla tummarna här hemma, så lite får han skylla sig själv (?).
Så just nu känns det högst olämpligt att föda barn då han har mer värk än vad jag har för tillfället.

Annars?

Vicke har kommit hem.
Grillat hamburgare.
Vicke har provat alla shorts som vi beställde från HM.
Kvällshäng utomhus, Vicke spelade innebandy och Ella sprang till framsidan och gastade sedan ut till mig och till våra grannar att hon bajsade och ville vara ifred (fortfarande ståendes på vår framsida). Stackars vår granne Björn såg lite illa till mods ut.

Imorgon är det måndag= ingen förskola, Vicke har skola och Pontus ska jobba.
Hoppas på liiite mer energi imorgon så att jag kan vara en sån där superdupermorsa till Ella. Kanske lite lekplatshäng.  Lr vänta lite... det ska regna imorgon säger smhi. Kanske inte så pepp på lekplats ändå.
Skulle inte klara av att leka med sandslott och så dyker det upp maskar... fyyyy!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar