lördag 15 februari 2014

30 årskalas med barndomsvänner

Det var inte mycket yta kvar på bordet när allt var framplockat..
Stod i princip och lagade maten från klockan två på eftermiddagen!!
Men det var det värt, för gott blev det iaf :P
Älskar tapas


Hanna och jag har varit vänner sen lekis.
Rätt fantastiskt faktiskt <3


(hon låtsas mest vara superupptagen för att slippa posa)
Frida har jag ifs "bara" varit vän med sen 17 års ålder.
Rätt fantastiskt det med tycker jag <3


Ljus var det här


Hanna hade bakat en LCHF tårta till mig :)



Fick fina presenter igår med.
Av Arvid fick jag en teckning av en racerbil och sen rosévin m. rosa ballonger på.
Sen är jag lite tveksam, men jag tror jag fick ett restaurangbesök i Göteborg med (?)
Eller så fick jag äran att följa med att äta haha.
Oavsett vilket ska det bli himla mysigt!
Temat var iaf Koreanskt så vi ska äta på yammy :)

Vips blev det toksent och det var en mycket trött Arvid som åkte hemåt.
Jag var också trött,  men ändå sitter jag och pratar med Tess i 1,5 h och sen kan jag inte somna förrän vid 3........... den var sådär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar