onsdag 26 februari 2014

Jobbar hårt på karraktären

Har det nämnts att jag har shoppingförbud?
Kunde tydligen inte vänta på att sonen skulle komma hit nästa gång innan jag började shoppa ;-)
Ärligt talat skulle jag bara in på Stadium och kolla på nya adidasbrallor till sonen.
Slutade med så mkt annat, håller tummarna att allt passar så slipper vi byta något.
Köpte mest tråkiga saker som överdragsbyxor utan fodring som är vattenavstötande + fodrade gummistövlar m.m. tyvärr gick mitt shoppingförbud på mig själv åt helvete när en söt vårjacka hängde framför mig..
.... och jag ville verkligen ha den.... och jag har ingen vårjacka......

.... så jag var illa tvungen att köpa den...



Om jag har dåligt samvete?

JAAA, jag klarade 1 dag på mitt förbud.
Men nu ska jag hålla upp fram tills Göteborgstrippen med tjejerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar