söndag 23 februari 2014

JOBBSÖNDAG

Haft en bra söndag på jobbet!
Vi var bl.a på utflykt till Rörstrands museum i Lidköping.



Det här var min favorit i deras outlet:
Kolla på olika dukningar...
(älskar linneservetter)


fint med pärlhalsbandet...


Känns lite konstigt men nu ska jag nog inte jobba mer på minst en månad.
Kalendern är fullbokad med skola, träning, helgaktiviteter... m.m

Såhär ser min vecka ut:

måndag
skola [ledig kväll- vill någon haffa mig, please do]

tisdag:
skola, prova träningsställ i Timmersdala, träning i Ulvahallen

onsdag
skola, hälsa på en snygg kille i Mariestad

torsdag:
skola, träning i Timmersdala

fredag:
[nytt avsnitt av Grey´s anatomy- SOM JAG LÄNGTAT]
Åka till GÖTEBORG m. sonen
krama Syrran å Agge och mysa sönder min älskade systerdotter

lördag:
Koreansk nyårsfest [barndomskompis Patrik joinar från Stockholm]
fest (?)

söndag:
familjemys och hemgång [mot Skövde igen]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar