tisdag 25 februari 2014

TREVLIGA ÖVERRASKNINGAR

Fick en väldigt trevlig överraskning idag i skolan.
R kom förbi på en supersnabb kaffe innan han var tvungen att åka vidare.
Kul att han är/kommer vara i Skövde ibland med jobbet...


Innan detta så har jag och Emelie hunnit med en hel del på vårt arbete trots att vi egentligen behövt svar på några av våra frågor ifrån handledare för att komma vidare. 
Men vi körde på det vi kunde, vi ligger ändå bra till i fas så känner inte direkt någon panik (än).

Quinoabiff med spenat och chevre samt honungscreme


Idag trillade ytterligare pengar in på kontot.
Överraskning nr två kom då jag ser att jag återigen räknat fel på lönen och det blev 1500:- mer än förväntat
(svårt att beräkna när det är massa olika ob och tillägg hela tiden)

Alla räkningar var redan betalda för denna månad så det kändes skönt.
Har utvecklat någon form av kontrollfreak när det gäller ekonomin.
Både bra och dåligt,
... kan vara så strikt i perioder så sen kommer motståndsperioden då jag bränner pengar hejvilt.
En sån period har jag ju varit i några månader nu.
Men nu blir det inga mer smycken, elektronik eller kläder till mig själv...

... så bra att man har sonen som man kan skämma bort istället utan dåligt samvete ;-)

Laddar i soffan inför kvällens fotboll.
- lagom uppladdning :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar