onsdag 5 februari 2014

MIN 30 ÅRSDAG

Nu blir det en bättre update :)

Jag somnade om imorses, gick inte att undvika...
Försov mig lite till lunchen, men hann i tid genom att ägna utseendet ca 5 min ;-)

Jag hade bokat bord på Glädje åt oss.
Där blev jag väldigt överraskad av massa presenter av tjejerna.
Sen blev jag även bjuden på lunchen.
Blev sååå glad av deras påhitt :P

Jag visste redan innan vad jag ville ha på Glädje.
Ingen LCHF idag utan deras underbara Wallenbergare m. potatispuré och skirat smör....
Mums... 


Efter att hängt i skolan till fem så blev det väldigt stressigt för att hinna till Mango´s.
Speciellt när fritidspedagogen meddelar vid hämtning att morgondagens pulkaåkning är inställd pga is och barnen istället får välja mellan skridskor och utförsåkning.... och då när vi precis konstaterat att sonens skridskor är alldeles för små :S 
Det fanns inte direkt någon tid att fixa detta på.
Vi löste detta genom att Chris åkte upp till Elis sporthyra och fixade skrillor.
Enda lösningen då vi inte visste sonens skostorlek på skridskor och han inte kunde följa med och prova ut i butik.

På Mango´s åt jag oxfilé någonting m. vitlöksrostade potatisar.
LCHF- vad är det? :P

Snälla Puffy följde med på ett ärende och sen fick jag en födelsedagspresent av henne.
Den tjejen känner verkligen mig :)
Fullkomligt älskar armbandet från Edvins Corner som jag fick.
Älskar hjärtan, älskar armband och älskar silver...


När jag kom hem möttes jag av denna synen...


Alltså hade det kommit ytterligare ett blomsterbud!
Denna gången var det från min arbetsplats (den jag är tjänstledig från) Prisma.
Åhh sååå glad jag blev, trodde jag var bortglömd sen längesen.
Måste försöka åka dit och tacka dom så snart som möjligt.

Det här var första gången på denna dag som jag fällde några tårar.
Skönt att det blev av glädje ;-)


Sen hade min älskade vän Linda varit förbi och ställt dit den här + fint kort.
Sjukt roligt att hon hittat något som heter "Mia"


Här har vi rimmet från Tess, Evve och Emelie :)


Så snart blir det spelkväll för alla gamlingar ;-)
Ska bara invänta Tess och Emelie som fyller 30 senare under året sen kör vi.



Så sammanfattningsvis:

HERREJÖSSES VILKEN JÄVLA DAG!!
Trots att det är en helt jävla vanlig tisdag och jag varit i skolan blev jag väldigt uppvaktad.
Sååå otroligt glad över att folk kommer ihåg, och velat fira mig...
Känner mig väldigt överväldigad och så tacksam över att ha er alla fina i mitt liv.

TACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar