måndag 10 februari 2014

SÄLEN

Efter ett grymt födelsedagsfirande i ett vackert Sälen är jag nu tillbaka.


ÄNTLIGEN
är vi klara med Skistar



Stughäng





Laddade för dag två



TAGGAD!!!



Afterski 





30 årsfesten
Rollspel "maffiamordet"









HARRYS

Min och Fias chaffis till Harrys när jag lyckades lura med Fia till fel ställe...
Vi var 2 km åt fel hål och jag hade på mig högklackat.
Vi är grymma liftare (+ att han tyckte synd om oss)



Vi spenderade 45 min på Harrys men hann med otroligt mycket.
Vi fick en ny bff 



Fia frågade om jag ville se när hon stod på händer.....



Dagen efter mitt 30 årsfirande var det inte kul att heta Mia.
Jag vaknade upp (o)nykter(?), illamående, nere + att jag hade en bakfylleångest som hette duga.
Pallrade mig iväg till backen, bara för att åka ett åk och sen direkt till stugan.

Var inte direkt lycklig!

Men trots den dåliga starten av lördagen så lyckades jag vända detta till det bättre...
Snälla Linda agerade chaffis till Harrys där jag och Fia härjade.

HARRYS IGEN





"Mackan look alike" 



Pulkaefterfest i Gustavbacken



Gratis är gott när det gäller taxiresor ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar