lördag 22 februari 2014

ENERGI- BORTA

FOTBOLL

Med två stora väskor med två olika matchställ + sonens fotbollsgrejer + sonen anlände vi till Arenan.
Av någon underlig anledning packade jag min handväska, vilket nästintill är förbjudet vid fotbollssammanhang. Då ska man ha en bag lr ryggsäck- absolut ingen "tjejjig" handväska ;-)
(ifs fick jag lägga den i mitt snälla ex:s ryggsäck) 

Iaf, så var det en riktig spännande halvdag på Arenan.
Match 1 och 2 slutade oavgjort och 3:e med en förlust.
Sonen stod i mål två av matcherna och jäklar vad han är duktig där.
Jag brukar glömma det då jag oftast uppmuntrar honom att inte stå :S
... kom på mig själv idag, får sluta med det... han är grym där med.
Vilka räddningar han gjorde, orädd kille....
Stolt över att han är en sån duktig allroundspelare <3

Vi ledare passade även på att ha ett litet möte i pausen.
Ska försöka delegera lite av allt ansvar jag haft tidigare.
Så ska bli skönt att slippa, även om jag är ett kontrollfreak så är det nog bra
att inte bara jag kan hemsidan och LOK- rapporteringarna... och allt vad det är.

HÄST

se inlägg nedanför...

HEMMA

efter ett bad med stickningar i hela kroppen så segade jag ihop totalt i soffan.
Tvingade ifs upp mig själv för att fixa lite mat då jag fram till 18 levt på 2 frukter och lite yoghurt.
Så efter maten totaldäckade jag, så blev ingenting med denna kväll.
Jag var i valet och kvalet innan om jag skulle hitta på något.
Fått lite inbjudningar samt att jag bjöd in mig själv till Ronja c/o.
Men orkade verkligen inte...
Så tänker att jag ska borsta tänderna och gå och lägga mig med mina skolartiklar i sängen.
Imorgon är det jobb 8-21 och blir en transport från Mullsjö och tillbaka så behöver vara relativt utvilad.
Har på känn att det kommer bli en intensiv dag.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar