torsdag 20 februari 2014

PANIK

SKOLA

Det här programmet gör mig TOKIG!

Nu är det schemaändring IGEN, seminariumet vi skulle ha nästa torsdag är framflyttat till måndag.
Vilket innebär att planeringen vi gjorde (ensamstudier mån, tis, ons) är åt helvete.
Kursboken som vi ska ha till detta seminarium är kraftigt försenad och tydligen finns den inte ens
på lagret (fanns det stod ingen information om detta när jag beställde).
Sammanfattningsvis ska vi alltså ha ett seminarium på måndag och boken jag beställt hinner inte komma.

JOBB

Åh, idag ringde de från behandlingshemmet och ville prata om sommaren...
Så typiskt, men lovade iaf att återkomma till de innan jag till 100% tackar ja till Mariestad.

"BARNVAKT"

Idag är jag barnledig till 19.45, jag ska ut till Timmersdala och köra intervallträning med mitt nya
fotbollslag, själva träningsformen kanske inte är så kul. Men vill ju komma in i gruppen lite bättre och då
får man ju ta den tråkiga biten med. Är ruskigt sugen på att följa med på deras träningsläger till Barcelona
(tror jag det var?). Pengar är inga problem, nytt pass hinner jag väl fixa...
Men det är två pluggdagar som försvinner. Har inte ens vågat fråga min kära Emelie om detta!
Vi får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar