tisdag 25 februari 2014

tydligen farligt att vara för kaxig

Hemkommen ifrån kvällens träning... och idag gick det inte lika bra som det gjort tidigare.
Jag trodde konditionen var hyfsad, men idag gick all energi till att bara röra sig när vi spelade i slutet.
Fick jättefina bollar men jag hann inte, fastän jag borde...
Sen testade jag att spela innermittfält, hehe inte min bästa position.
Gillar kanterna för annars rör jag bara till det, får svårt att hålla markering...
Men har alltid varit kantspelare så kanske var bra att jag fick träna på att spela på en innerposition...

Så imorgon är det jag som får sätta på mig löparskorna och ta 6 km rundan innan jag åker till Mariestad.
Det är ju jättetråkigt när man inte ens känner att man spelat någon fotboll utan bara försökt röra sig på planen :(

Har ni inte kollat klippet nedanför- GÖR DET!!!!

Fy fan vilken grym kille...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar