tisdag 11 februari 2014

LITE MER MÄNNISKA ÄN IGÅR

Imorses vaknade jag utvilad innan alarmet gick.
Den känslan är riktigt go.

Ändå blev det tokigt att komma i tid till skolan.
Det fanns inte en endaste parkeringsplats på Norrmalm och inte heller på skolans parkering.
Sen chansade jag och åkte ett varv till på Norrmalm- ifall någon hade åkt.
... så var inte fallet!!!

Så tillslut tar man betalparkeringen bara för att inse att man glömt en viktig bok hemma.
Så var bara att åka hem och hämta.
Kontentan blev att jag missade 45 min på föreläsningen.

Gómiddag: ärtpuré m. kryddkorv och stekt zucchini 


FOTBOLLSCOMEBACK

Åkte och köpte nya dojjer,
även om det inte blir någon fortsättning så behövs det ändå till AIK.
Det stod mellan dessa och ett par rosa väldigt söta.
Men killen i butiken var väldigt skeptisk mot de rosa, så föll för grupptrycket ;-)


Fotbollsträningen var sjukt kul!!
Vi började med 2 ½ km löpning över Vasastan.
Sen körde vi på konstgräset på Södermalms IP.
Fick en smäll på foten i början och helvete vad ont det gjorde.
Men det gick faktiskt över till slut.
Sen kände jag av svanskotan som jag smällde i Sälen.

Men överlag gick det skitbra.
Roligast var matchen på halvplan.
I mitt förra lag var jag en sån självklar back så var längesen jag spelade
mittfältare.
Men var allt uppe på några anfall och satte några mål.
Det behövde jag nog för självförtroendet.
Det märktes när jag blev trött i slutet ;)

Så nu blir det Tymers IF för min del i år.
Ska bli jättekul, och tjejerna verkar vara väldigt gulliga.
Jag kände ju redan en tjej: Sandra 
så var väldigt skönt att ha henne... :)


BTW så verkar det som sommarjobbet är fixat.
Ska bara dit för ett samtal innan (antar jag)
Intervju var jag på förra året.
Så i sommar kommer det nog bli en hel del Mariestad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar