måndag 24 februari 2014

SELFIE

Jag har haft väldigt kul några timmar nu på kvällen
[tvättar, diskat, städat och plockat]


Satt shoppingförbud på mig själv för en tid framöver.
Eller.... tymerstället som jag ska beställa imorgon är enda undantaget.
Men däremot måste sonen ha massor, så när vi får tid nästa gång han är här så blir det shopping.
Han har gått in i ett riktig tillväxtperiod då han är konstant hungrig (ovanligt)
och alla byxor är för korta... Så mjukisbyxor, träningsbyxor, jeans, snyggbyxor, SKOR och nya utekläder behöver handlas.. Tråkigt för honom att han avskyr att shoppa ;-)
Bara att gilla läget :)

btw så tog jag "bort" min gamla blogg idag.
Känns så skönt att kunna googla på "Mia + Skövde" och slippa se min egna blogg längst upp i söklistan.
Istället är det nu restaurangen "mama mia" som norpar den platsen ;-)

ps. nämnde jag hur taggad jag är på denna vecka? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar