fredag 21 februari 2014

SÖMNBRIST

Varför blir aldrig sömnen bra för?
Igår var jag som tidigare nämnt väldigt trött.
Hela kroppen skrek efter sömn, men när jag väl la mig ca 23.30
så gick det inte att somna... för då kände jag av den kraftiga träningsvärken istället.
Någonstans efter halv två tror jag att jag somna....
Känns så trökigt, jag rör på mig hyfsat bra, jag dricker inte kaffe/ thé, jag röker inte.
Jag har inte någon skitjobbig relation som jag mår dåligt över och tänker på alldeles för mycket.
Det existerar inte heller några konflikter eller andra tråkigheter.

Så varför funkar inte sömnen??

Nu ska jag pallra mig iväg.
Ska först hämta ut matchställen i förrådet på Lillegården och sen åka direkt och jobba till 22.
Sen måste jag gå och lägga mig OCH somna i tid.
För imorgon måste jag upp klockan 6.......................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar