lördag 5 september 2020

BIKEPARK OCH SPÄRRADE KORT

I fredags körde jag symptomfri VAB med bägge barnen. Sen Covid-19 så kräver förskolan att barnen ska vara hemma minst två dagar utan symptom innan de får komma tillbaka.
Barnen och jag var rastlösa så vi åkte upp till Billingens bikepark efter frukost och körde några timmar fördelat på bikepark vs lekplats.
Jag passade på att gå en "promenad" i bikeparken då det var så lite barn där. Dvs jag gick efter barnen som cyklade runt och runt. Så fick ihop lite steg. Jag är nu inne på min tredje viktväktarvecka och har hittills gått ner 2,7 kg.
Kanske inte jättemycket men jag är nöjd då varenda kg har suttit så otroligt envist.



Jag är 99,9% säker på att jag utsattes av någon form av skimningsförsök. Frågan är bara om det var bankkort eller bilnyckeln mannen var ute efter.
Försökte tipsa polisen genom deras hemsida. Men av någon anledning så gick det inte skicka in så jag struntade helt enkelt i det.
Givetvis hade jag 3 % batteri kvar på telefonen. Men kunde iaf ringa Ponta och be honom flytta alla pengar från vårt kortkonto. Senare spärrade jag bägge mina bankkort. 
Surt... jag som precis hade fått ett nytt betalkort och ändrat hos alla streamingtjänster.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar