onsdag 9 september 2020

TEENAGER

Som en sällsynt fågel dyker han upp ibland.
Häromkvällen så gästspelade denna tonåringen hos oss i tv-soffan ❤


Vi har sedan några veckor tillbaka kollat på Bäst i test ihop, jag, Ponta och Vicke.
Himla kul program för både junior och senior.

På tal om Vicke, han blev uttagen att få spela match på lördag mot Lockeruds damer som spelar i allsvenskan. Gissa om han vart glad?
Detta kommer bli första matchen för säsongen och det blir då med P16.

I år är det lite speciellt för man har slagit ihop ålderskullarna 05 och 04 till ett lag och de kommer spela P15 och P16 serien ihop.
De kommer även få möjlighet att spela matcher med herrjuniorerna samt få prova på att träna med a-laget. Tänk att våra 05 grabbar har blivit så himla stora.....

Jag kommer tyvärr missa matchen då jag sålde min bil ganska nyligen och har inga direkta planer på att köpa en ny förräns tidigast nästa år.
Iaf så har jag ingen bil och kommer vara gräsänka hela helgen då min bättre hälft far till Kungshamn på grabbresa. Så det känns så himla trist... jag hoppas att man kan få följa matchen via videolänk 🤞.

På tal om Kungshamn.
Nu ligger huset ute på Hemnet...
Jag älskar verkligen det huset och är så tacksam för att jag fått möjlighet att lära känna Kunshamn och numera älska orten.
Intresset verkar vara otroligt stort för huset så Pontus föräldrar kommer nog inte ha några problem att få det sålt. Det ska bli väldigt spännande med det nya huset som ligger närmre ett fint badställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar