söndag 6 september 2020

SUNDAY

God morgon söndag.
Ändå lyx att få vakna brevid denna sötisen ❤


Vilken härlig söndag. Otroligt produktiv söndag.
Först massor av Traderaannonser som gick ut och en hel del sålda varor som jag gjorde i ordning för leverens. Tiden gick fort och vips fick jag och barnen slänga oss iväg i bilen till barngympan som började idag.
Ponta fick stanna hemma då han fortfarande hostar. Barnen hade så roligt och det var en hel del nya lekar som de tyckte var roligt.

När vi kom hem igen stod lunchen på bordet.
Lyx med en förkyld sambo ibland.
Efter lunchen åkte jag till Elins och handlade.
Shoppade lite nya mjukisbyxor till Flixen och mat på Maxi. Väl hemma igen så bytte jag om snabbt och drog ut på en liten löprunda. Blev bara 3,5 km idag. Men alltid nått. Formen känns okej.
Det blev en till tur strax därefter då jag drog med barnen ut på cykelpromenad runt Karstorp.
Så då sprang jag med när de cyklade där de cyklade lite fortare. Så blev någon form av slapp intervallträning hehe.
Väl hemma kom söndagens höjdpunkt då Vicke hade kommit för MAMMAVECKA ❤❤❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar