tisdag 22 september 2020

FÖRRA HELGEN

Förgående helg var så efterlängtad.
Det var med en riktig fredagsfeeling jag loggade ut på jobbdatorn i fredags.
I lördags så hade Ella säsongsavslutning med fotbollsskoj (Skövde AIK). Barnen fick korv med bröd innan de fick åka hem.
Jag och Felix tog en cykelpromenad runt Karstorp. Dvs han körde springcykel och jag körde en pw.



På söndagen var det barngympa på förmiddagen.
Grannflickan fick då åka med i vår bil till gympan då gympan krockade med hennes föräldrars schema. Så kul nu när vi börjat bli ett litet småbarnsgäng på gatan.


I söndags morse vaknade jag halv 7 och hela huset sussade gott. Då smög jag upp och iväg upp till Billingen för en löptur.
Jag tyckte det var dags att kolla hur jag höll på gröna milen (flack, nåja nästintill bana) efter all intervallträning i lila milen.
Formen kändes himla bra, lite som att man bara flög fram. Resultatet visade helt klart att jag inte flög fram. Men man får tänka på att jag är 1.57 cm lång och att jag inte är känd för mina långa ben.


Vart helt paff när jag sprungit klart och att jag inte ens funderade på att stanna en endaste gång.
Dock fick jag som vanligt asont i höften ca 5 km in i löpningen. Det gör verkligen ont 🤔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar