tisdag 28 augusti 2018

PINCHOSDEJT MED MIN TONÅRING 💓


Jag bjöd med Vicke pÄ en middag pÄ Pinchos.
Han har lÀnge velat gÄ dit och Àta dÄ han aldrig vart dÀr tidigare.
Tanken var att han skulle fÄtt det i födelsedagspresent.
Men hans behov har tyvÀrr fÄtt komma i skymundan en period pga tillökningen i familjen.
Men nu sÄ tyckte jag att han behövde lite uppmuntran och egentid med mamsing.
Hans sommarlov började verkligen magiskt bra. 
Men sista halvan av sommarlovet har han fÄtt gÄ med gips och missat sÄ mycket roligt.
+ att han hjÀlpt mig sÄ otroligt mycket sen Felix kom.

SÄnt kan man ju faktiskt belöna.

Dagen har vart extremt lÄng.
Det kÀnns som dagen har haft dubbelt sÄ mÄnga timmar Àn vanligt och att det Àr dÀrför jag Àr sÄ sjukt trött. Nu ska jag sova, sÄ att jag Àr pigg till mitt Äterbesök hos MVC imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar