tisdag 14 augusti 2018

MYS PÅ LANDET

Idag tog jag med kidsen och for och hälsade på min fina Ronja och hennes Lexie.
Det var roligt att komma ut och uppdatera sig hur det går med deras renovering.
Jag är helt klart imponerad av att allt de åstadkommit och de fortfarande orkar kämpa vidare.
Vi blev bjudna på hemmagjord kladdkaka m. grädde.
Även hallonsaft och numera ÄLSKAR Ella hallonsaft.

Men, vad tiden går fort?! Ronja ska börja jobba om 3 veckor..
... i min värld så trodde jag att hon skulle vara mammaledig forever.
Men så var det alltså inte.
Typan.
Tack vare att jag vart så sjukt osocial de senaste året (n) så har man inte hunnit ses så ofta.
Men hon kommer ändå vara en sån där människa som man kan träffa och man bara tar upp tråden där man slutade senast 💓
Man får vara glad över alla år och minnen man har tillsammans och numera är bägge i en ny fas i livet. Mysigt det med!

1 kommentar:

  1. hehe, sorry för hallonsaften. hoppas hon glömt bort den goda drycken nu :) Tack för sällskapet! Håller med dig om texten, du är själv en fantastisk människa! <3

    SvaraRadera