söndag 12 augusti 2018

Trött, trött söndag

Det kändes verkligen i hela kroppen att man gjort något så märkligt som att vart vaken alldeles för länge två kvällar i rad. Jag har verkligen haft en helt fantastisk bra helg och det har helt klart vart värt att vara lite trött. Men det är nästan så att man längtar tills nästa helg då man inte ska vara uppe halva nätterna igenom. Ifs ska jag inte säga något för nästa helg ska Pontus iväg på grabbresa.
Helt ärligt är jag inte det minsta avundsjuk.
Det var superkul att få komma iväg på fest och släppa loss.
Det behövde vi verkligen!

Men nu räcker det på ett tag :D

Jag älskar mitt lugna familjeliv och skulle inte vilja byta ut det mot allt i världen.

Pontus blir utbytt mot min syster som kommer och hälsa på med kidsen.
Först hade jag tänkt åkt till henne i Göteborg och passat på att göra lite kuliga barngrejer.
Men sen fick jag veta att det är kulturkalas OCH West Pride så då kändes det inte lika lockande att besöka Göteborg med 3 barn.

Life´s completet:

Idag hämtade jag hem min stora fina tonåring för en vecka.
Det blir hans sista sommarlovsvecka för vecka 34 drar skolan igång.
Tänk; Helenaskolan!
Jösses, vad hände?

Anyhow, jag misstänker att vi äntligen kan hänga lite mer på lekplatsen denna veckan då sommaren verkar vara över med dess värmebölja. Inte mig emot!
Vicke är oklar om man får se så mycket då han börjat hänga med alla kompisar igen som kommit hem från olika semestrar. Hoppas väl på iaf ett par filmkvällar ihop med honom.
Annars känns det rent spontant som att det kommer ta halva veckan till att återställa sig fysiskt efter denna helg mohahha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar