söndag 12 augusti 2018

Foodorgasm

Ok. handen på hjärtat?
På lördagen vaknade jag upp och hade en av de värsta bakfyllorna någonsin.
Jag som hade haft världens roligaste kväll med massa roliga människor.
Jag tog mig aldrig iväg på första mammaträningen.
Det gick inte...
Ella kom och väckte mig framåt halv tolv och deklarerade att maten var klar.
Eftersom jag inte ville missa leksaksaffärsbesöket så tvingade jag mig upp.
Inte så stark och kaxig någonstans...

Men det blev bättre och bättre lite pö om pö.

Framåt kvällen for vi ut till Lerdala för lite gött häng.
Ella var nyvaken och hade lite svårt att komma igång.
Men det löste sig under kvällen.
Även om barnen är lite små för att faktiskt leka med varandra så uppstod korta fina små stunder när de sjöng, eller Ella läste bok för alla som ville lyssna.

Jonte lagade en helt fantastisk middag.
3 olika sorters kött med alla möjliga tillbehör.
Det var sååå gott och det fanns ingen chans i helvetet att man skulle gå hungrig ifrån middagsbordet.


Felixo nattades i vanlig tid och utan konstigheter.
Ella körde på som bara Ella kan.
Go och glad fram tills vi skulle åka hem.
Vi har lite gett upp tanken på att ens försöka få henne och sova när vi är iväg.
Hon verkar helt enkelt inte vara ett sånt barn.
Framåt ett berättade jag att vi skulle snart åka hem.
Hon var inte helt förtjust i den idén och ville stanna kvar.

Men till slut hade jag fått med mig alla familjemedlemmar in i bilen och kunde fara hem.

Det är alltid lika mysigt med familjen Lerdala 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar