söndag 19 augusti 2018

SYSTRAR OCH MASSA BARN ÖVERALLT (.... Å SÅ LITE TINDER PÅ DET)


Igår kom min syster med barn från Göteborg.
Barnen lekte högt och lågt och jag trodde aldrig vårt hem skulle bli sig likt igen.

Det blev tacos till middag, vilket innebär (ALLTID) att magen stod i fyra jäkla hörn efteråt.
Trots detta lyckades jag konkurrera om chipsskålen lite senare.
Skölj ner med massor av Cola Zero.
Jajjemän... flöt all the way!

Jag och Vicke fick hjälpa syrran att hitta någon på Tinder.
Tyvärr tyckte jag det var svårt att komma ihåg vilket håll man skulle dra åt.
Tydligen finns det en funktion som heter superlike.
Den ska man tydligen inte använda för att det är bara creepy människor som använder den.
Problemet var att den funktionen verkställdes om man svipade rakt upp på skärmen.
Så det lyckades jag göra x antal gånger.
Givetvis av misstag och det var verkligen inga som borde ha en superlike.

Jag och Vicke hade rätt kul, vi var rörande överens om vad syrran kanske kunde klicka med.
Alla killar med bilder på sig själv i bar överkropp och mycket spänd mage gick fetbort.
Vi får se om vi kunde hjälpa henne med något.
Hon lyckades på en matchning med Skövdes (då det begav sig) snyggaste kille.
Innan hon hann fara hem idag hade han i princip redan hunnit messa och fråga om hon ville ligga.

Tinder är såååååå oseriöst (?!).

Jag och Vicke kanske satt med Tinder i 1 h och jag slutade självmant då jag blev mycket trött i handled och uttråkad. Jag är så glad över att mannen i mitt liv redan är funnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar