fredag 10 augusti 2018

STORM

Idag är det tydligen storm utanför- det märks!
Jag var ute och plockade sandlådeleksaker i trädgården förut och det slår i huset lite överallt.

Kidsen har sovit hela natten och jag gick upp kl 6 med Felix som ville ha mat.
Jag måste verkligen lära mig att själv gå och lägga mig tidigare.
För har man lyxen med barn som sover hela nätter men man ändå är som ett mindre vrak på morgonen pga för lite sömn så får man nog skärpa sig.
Ska bli så skönt med helg tycker jag.
Ha Pontus hemma och hinna med lite mer när man är två.
På söndag kommer även Vicke hem.
Undrar hur mycket man kommer se honom?
Han har verkligen kommit igång med att hänga med kompisar igen.
Lurar på om man ska erbjuda honom att han får bjuda hem de närmaste kompisarna på filmkväll.
Eller om det är övermäktigt med massa 13 åringar i huset.
Hur illa kan det gå? när jag var 13 år så hade vi ALLTID filmkvällar.
Mest hos tvillingarna i Ullervad där man både kunde hyra film och köpa godis på ica, ett stenkast från deras hus. Vicke vet troligtvis inte om att man en gång i tiden gick och hyrde något som hette VHS och DVD i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar