söndag 12 augusti 2018

KALAS

I fredags hängde jag på Lisa och hennes systrar när de skulle köra en utekväll.
Vi började med att förfesta hos Malin.
Jag var på världens bästa humör och hade så roligt.
Jag kom till familjen musik och de bjöd på skönsång och skönt gitarrspel.

Framåt midnatt gick vi ut på stan.

Pitchers, Mike´s och Rådhuset!
Jag hade skitkul, förutom innebandyföräldrar och en vakt så kände jag inte en käft ute på stan.
Det gjorde inget 😊


Jag trillade in hemma framåt tre efter att fått skjuts av Sofies kille hem.
Förutom att jag inte ens fick i mig hälften av min nattamat; french hot dog så mådde jag finemang.
Jag som var så orolig för att behöva åka hem tidigare pga illamående.

Snacka om att få känna sig som en rockstar för tre sekunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar