tisdag 20 september 2016

Tisdagsoutfit

Vilken natt, sista gången jag kollade på klockan var den FYRA på morgonen.
Sen gick jag upp vid 7.30 och tänkte att jamän jag sover när Ella sover på FM.
Men jag kunde inte somna....
Nu är det bara att tuta och köra fram tills jag får gå och lägga mig.


Ella har på sig mina favvobyxor (har köpt ett till par likadana) och sin brorsas gamla adidasjacka.

Vi har vart iväg till Ica maxi, vilket är ett litet äventyr i sig.
Men idag var jag inte på humör (sömnbrist) och strax efter brödet blev jag akut toanödig så jag fick halvspringa till kassan och betala de få varor jag plockat på mig och iväg.
Sen fick jag lösa ut en scanner igen och gå ett till varv.
KUL!

Men hämtade ut en stor låda från HM när jag ändå var där.
Till min lättnad så passade inte något av plaggen jag beställt till mig själv.
(tur för mitt samvete)
Pyjamasen som jag beställde till sonen var alldeles för stor.
Så det var bara ett par mockasiner till Ella som får stanna, en vinteroverall och ett par boots.
Helt plötsligt blev inte notan så fasligt stor :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar