måndag 26 september 2016

TRÄNINGSPASS

Igår bestämde jag mig för att besegra strupen med barnvagnen.
Idag hade jag inte fegat ur så bytte däcken på vagnen till terrängdäcken och gick mot Strupen.

Ni som vart där vet att det är en rätt lång och brant väg bara UPP till strupen.
Puh, var svettig bara av att ta mig till starten. 

Vissa partier trodde jag att det aldrig skulle gå. 
Vagnen blev fruktansvärt tung att köra på grusstigen med gupp och lutningar hit och dit.
På vissa ställen var det rullgruset så man halkade med fötterna. 
När det var som brantast och mjölksyran sved i vaderna fick jag köra ner huvudet 
och fortsätta skjuta på vagnen uppför backen. 


Kolla min kilometertid uppför strupen :D
haha, det gick verkligen inte fort....



Vi var ute i över 3 timmar då vi stannade och gungade lite med.
Ashärlig dag, jag och Ella låg på en kompisgunga och susade fram och tillbaka.

Ikväll ska jag iväg på föräldrarmöte igen.
Denna gång är det innebandyn det gäller.
Ska bli kul att innebandyn drar igång.
Vicke älskar att spela, han är bara lite trög i starten.
Hans tränare är fantastiska, omtänksamma, strukturerade och PEDAGOGISKA. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar