onsdag 14 september 2016

10 månader sedan...

Hur kan man bli så stor på bara 10 månader?


Jag är så otroligt lyckligt lottad och man får inte glömma det när man är mitt uppe i bajsblöjor och matkladd. Dock sitter jag dagligen förundrad över alla saker hon kan.
Som bara grejen att fatta att man kan lyfta och öppna massa saker som helst ska vara orörda för en liten. Men ja, hon har fattat grejen med våra återvinningslådor... och luckorna i tvbänken.
Att lådor går att dra ut... Att man kan kasta leksaker från övervåningen ned i hallen..

Att man kan ta ut maten ur munnen och kasta iväg den när man är mätt.
Att man kan säga "nä nä nä nä nä nä" när man är missnöjd.
Att mammas hjärta smälter när hon tjötar "mamma, mamma, mamma, mamma, mamma"
Pappa är ju än så länge bara "bapa, bapa, bapa, bapa"

Nä, nu ska jag sluta skriva om hur fantastisk Ella är och gå och glo i Ikeakatalogen med min sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar