torsdag 15 september 2016

Fotosession

Återgå till det normala?
jag hoppas gårdagens natt var en tillfällig avstickare för nu sov Ella från 20-07.00 igen. 

Himmelskt att få upp en glad och busig tjej på morgonen.
Igår körde vi Idol och äntligen fick vi veta att Nicole gått vidare till kvalveckan. 
Kul då man fått följa denna damen på håll sen hon var liten.



Jag och Pontus avslutade kvällen med att titta i Ikeakatalogen. 
Den var inte superspännande, något inredningstips fick jag såklart med någon smart lösning. 
Behöver åka till Ikea snart, men just nu sparar vi pengar till kommande Gekåsbesök. 

Senaste gånger som vi har vart där har vi shoppat för upp mot 6000:- (??) 
Så känns som Ikea får vänta lite.
Fattar ni vad mycket man får på Gekås gör såna summor?! 

Då köper vi i princip inga kläder där. 
Några säkra kort till barnen fick följa med sist. 
Typ som shorts i mesh och jeansshorts. 
Allt annat tycker jag är i ganska dåligt kvalité. 
Billiga bomullskläder tappar formen efter första tvätten. 
Funderar på vad det är som egentligen åker med?! 
Sällskapsspel är alltid kul. 
Otroligt mycket billigare än i vanlig butik. 
Även leksaker är galet mycket billigare. Det är ändå samma märken som exempelvis BR och babyproffsen. 
Sjukt bra när en av oss går hemma med föräldrpenning :)

Vi kommer sova över i Grästorp kvällen innan sen får Ella hänga med sin farmor och farfar medan jag och Pontus drar ner till Ullared.


Sist stod vi i en bilkö 1 timma för att ens kunna rulla in på orten Ullared så allt förutom det lär ju kännas lyxigt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar