söndag 4 mars 2018

Innebandylördag, Tjejkväll på stan och vecka 34

Igår var det innebandylördag i Mariestad.
Matchen spelades i min och Pontus gamla gympahall. Det var inga glada killar vi fick plocka med hem.... de förlorade sin ledning med 8-5 när det var ca 2-3 min kvar av matchen.... vad hände?!??

Så matchen slutade 8-8.

När vi kom hem så gick jag råka vägen upp och vilade kroppen i 40 min innan jag skulle möta upp vänner på stan.
När jag var gravid med Ella hade mina vänner försökt styra upp en babyshower. Men då jag inte hade några lediga luckor hade de inte kunnat spika något. Så denna gång sa jag tidigt att jag INTE ville ha någon babyshower. Inte min grej, men en kväll på stan med middag och bio kunde jag tänka mig :P
Så igår samlades 3 av 4 nere på stan. Vi började med middag på Mangos. Beställde samma gamla vanliga... grilltallrik med vitlökspotatis.

Därefter så köpte vi biopopcorn och slog oss ner framför sista fifty shades filmen.
Insåg att man definitivt ska boka råden längst ner om  man sitter i salong 4. Då får man go fotpall :P

Kvällen får 5 av 5 vattenmeloner av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar