torsdag 22 mars 2018

Pontuspresent

Pontus kom hem med blommor igår till mig. Han är verkligen bra på att komma hem med lite buketter då och då.
Han hade även köpt hem mina favoriter: melon. Det är det bästa jag vet.
Chokladen kanske jag skänker bort till honom. Jag är inte så pepp på godis och choklad och har konstigt nog inte vart det på hela graviditeten. Vi pratade om att de senaste två graviditeterna vart så olika.
Med Ella hade jag craving på MC Donalds.... jag ville ha cheeseburgare- JÄMT!!! Även godis och chips.
Inte så mkt frukter alls.

Med nya bebisen så har jag mölat citrusfrukter i stora lass (precis som med Vicke). Sen har det inte vart så mkt onyttigt.

Med Ella hade jag karpaltunnelsyndrom, foglossningar och svullen överallt. Fick inte på mig klockan ens.

Med denna har jag knappt använt foglossningsbältet. Inte så svullen (använder fortfarande min förlovningsring). Så jag har inte heller karpaltunnelsyndrom.

Konstigt hur olika graviditeter kan vara ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar