torsdag 29 mars 2018

SKÄRTORSDAGEN

Vaknade upp till bebisens bökande i magen.
Tack och lov!
Gårdagens oro är som bortblåst numera.
Men vilken fantastisk mödravård vi har i Sverige.
Iaf i Skaraborg.
Barnmorskan skojade om att jag var välkommen in hur mycket som helst då jag ändå bor granne med sjukhuset. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen.
Jag är så otroligt glad över att vi har så nära till ett stort sjukhus.
Fast nu har jag vart på sjukhuset så jäkla mycket det senaste året så nästa gång jag åker dit så vill jag föda barn.

Ella har sovit oroligt inatt och jag var uppe senast 6 och sövde om.
Därför sov både hon och jag till 9...!!!

Vicke sover numera alltid tills man väcker honom så han gick inte upp förrän halv tio.
Ett gäng med riktiga glidare har vi förvandlats till här hemma.
Men idag har Vicke faktiskt rivit av sin huvudsyssla här hemma- dammsugit hela övervåningen,
Med ett gott humör, så skönt!

Idag är det skärtorsdag och Ella borde egentligen få klä ut sig till påskkärring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar