tisdag 22 maj 2018

NU SÅ...

Nu ska jag skryta med att säga att min dag har vart perfekt.

Trebarnslivet börjar sakta men säkert falla på plats.
Annat hade ifs kanske vart konstigt efter 1 månads tid?
Först min asnajsiga barnvagnspromenad t/r BVC.
Blev lite mer än 5 km idag.

Fick med mig massa bra tips från BVC om hur vi ska handskas med vår kräkmaskin här hemma.
Jag är även lite extra glad över att verkat hitta en bra ljudbok att fastna i.

Mellan 14.00-14.30 kom de två äldsta barnen hem från skola och dagis.
Mellis serverades och därefter ville Ella vara inomhus och leka i sitt rum.
Jag förstår henne, hon var kokvarm och högröd när jag hämtade henne.
Det var nog skönt att vara inomhus en stund.

Efter min fantastiskt goda middag (Ica matkasse) som hela familjen faktiskt verkade tycka om så cyklade jag, Vicke och Ella till sjön för ett kvällsdopp.
De såg ut att ha riktigt kul tillsammans, supermysigt att se.



Ella lagade middag i sitt kök medan jag tillagade familjens middag

Ella somnade på sidan 3 i godnattboken och Felix la jag ner i sin säng strax innan 21.00.
Vicke och jag kollade på Harry Potter och Pontus städade köket.
Asgo dag 👆👆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar