lördag 12 maj 2018

GRAVIDFÖRVIRRAD

När jag plussade med bebis så gick jag med i en facebook-grupp för gravida med bf april. 100 medlemmar släpptes in i gruppen och den består av en del normala, vettiga människor. Men även en hel del neurotiska, halvgalna människor som överanalyserat sönder sin graviditet. Undrat över så konstiga saker... ibland funderar man över hur folk är funtade. Vissa frågor är en googlesökning bort. Andra frågor kan omöjligt främmande människor svara på utan det är bättre att ta det med sin barnmorska. Även sunt förnuft hade gett svar på många frågor.
Jag har själv inte vart så aktiv i gruppen mer än att jag läst vad som skrivs. Gruppen har mest vart som ett roligt tidsfördriv för mig där jag läst vad som skrivs. Här är en screenshot från en av de blivande mammorna som är orolig för att inte kunna fortsätta med sin favoritkost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar