söndag 13 maj 2018

IKAPP

Om jag var schleeten igår så var det ingenting mot idag. Fy 17, ögonen gick i kors imorses. Men lyckades fixa så tre barn kom upp och fick frukost..
Sen åkte jag, Vicke och Ella till Ica Maxi och storhandlade. Tack vare Vicke gick det riktigt bra. Han är så bra!
Han har verkligen ställt upp och hjälpt mig dessa dagar med Ella. Det har underlättat massor att han tagit med henne ut och hoppat lite på studsmattan m.m.

När vi kom hem fixade jag lite restlunch.
Pontus hade kvicknat till idag och efter lunch övertalade han mig att gå och sova ikapp. Så det gjorde jag.

FYRA timmar fick jag i sängen.
Trots att det inte var oavbruten sömn (Ella kom och väckte mig då och då) så vaknade jag upp helt utvilad.
Så sjukt gött och jag är så tacksam att P är back on track ❤

Ella och Felix somnade vid åtta och Vicke vid elva. Känns helt okej 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar