lördag 29 mars 2014

Beslutångest

Det här med att bestämma sig för vilket jobb man ska ha i sommar blir bara svårare och svårare.

Efter idag lutar det mer åt behandlingshemmet.
Det är roligt, underbara kollegor och oftst finns någon form av utmaning.
Vilket Mariestad antagligen inte ger alls när man ska jobba så många nätter...

Skulle jag välja Mariestad så måste jag högst troligt säga upp mig från behandlingshemmet då det räknas som en ej godkänd bisyssla. 

Det vill jag inte, verkligen inte...
Men trots att hjärtat brinner mer för behandlingshemmet så är den tråkiga faktan att jag bör välja Mariestad pga praktiska saker såsom barnvakt när jag jobbar nätter + den lilla detaljen att jag då inte står utan lön i juni månad. 

Kommer sluta med att jag kommer singla slant på söndag. För på måndag måste jag lämna besked....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar