torsdag 6 mars 2014

Kära dagbok

Är verkligen less på löpbandet... (om jag inte nämnt det tidigare) ;-)
Får fråga sonen om han vill följa med på Karstorpsrundan i helgen.
Vill han inte springa kan han ju alltid ta fram cykeln.

Gjorde 5 km på 33 min, vilket ger ett medel på 6,6 min/km.
Inte skitbra om man nu kommer iväg på vårruset :(



Mariestad

Egentligen skulle jag bara dit på ett avstämningsmöte inför sommaren.
Men när jag kom dit så fick jag en liten utmaning i form av en anställningsintervju.
Det var jag verkligen inte förberedd på...
Så vart inte skitnöjd med alla svaren direkt.
Men tror det gick bra ändå,
de fick ju tydligen en bra känsla för mig redan förra året
+ att jag redan har haft anställning inom organisationen fast på annan ort.

Sen fick jag ytterligare en överraskning 
när de förvarnade att det kunde bli intervju 2 för min del.
De tyckte inte jag skulle behöva detta, men OM jag inte får lov att
särbehandlas så måste jag följa regelboken.

Vi får se vart detta tar vägen ;-)

TORSDAG:

- Heldag i skolan m. världens bästa Emelie
- Mariestads finaste kille hälsar på
(... BRA torsdag)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar