onsdag 26 mars 2014

Morgondagen blir jobbig...

Vi börjar med hotellfrukost och därefter blir det Emeliemöte om essä + respondentsökandet.
Har lite abstinens efter den tjejen nu :)
Jag tror vi i princip har hörts varje dag på antingen telefon lr sms.
Men när man är van att få träffa henne VARJE dag så blir det tomt när det hux flux blir hemmastudier :P
ps. jag HATAR den här essän som vi måste skriva för metodkursen.
Den är så fruktansvärt tråkig och onödig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Ge oss en hemtentamen om ALLA olika metodologier istället, det hade känts mer givande....

Sen har jag lovat sonen att han ska få tömma spargrisen och köpa vad han vill på BR.
Han pratar om att spendera alla sina pengar på pokemonkort.
Tycker jag låter som en hemskt dålig idé, men det är hans pengar :S
Så blir iaf Elin´s imorgon för BR och converseshopping ;-)
Har även bestämt att det inte blir någon matlagning imorgon, utan sonen får överleva på
rester alt. "kvällsmat". Tror han överlever, istället tänker jag att vi ska läsa extra länge imorgon
och så lär jag sno extra många kramar av honom imorgon då han drar till sin pappa på fredag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar