söndag 16 mars 2014

Lördagsupdate

Hade en lång men intressant lördag med Skövde AIK:s internutbildningar för oss ungdomsledare.
Vi fick sedan 1½ timma fritid innan middagen började.

Kvällen blev riktigt bra och jag är glad för att jag medverkade (trots att jag inte var så sugen innan)
Tänk vad lite alkohol kan göra att människor öppnar upp sig lite ;-)
Fick tränarkollegors synpunkter på mitt jobb som inofficiell ansvarig för laget.
Blev superglad för detta, bland annat berättade en att jag var orsaken till att han hoppade på
tränaruppdraget igen. På grund av att han tyckte att jag gjorde ett sånt bra jobb med killarna
samt hade lite mål och visioner. För mig betydde det mycket att få höra detta :)

Det bjöds på mat och alkohol under kvällen, och eftersom jag är ensam kvinna i ledarstaben så antar jag att  flaket med cider var inköpt med mig i åtanke. Men det var 7.0 %, stabil grund ;-)

Vi landade på Bogrens, alla splittrades självklart direkt.
Hamnade på Harrys där vi drack mer sprit (inte sååå nödvändigt).


Men måste säga att man fattar otroligt genomtänkta beslut på fyllan ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar