torsdag 27 mars 2014

Vilken underbar, men oansvarig dag jag har haft idag.

Förutom en timma med Emelie i skolan där vi lyckades printa ut vårt informationsbrev till kommande respondenter (där vi dessutom misslyckades med utskriften- hur är det möjligt?) :P
Så har jag bara vägrat allt som har med skolan att göra.
.tonårsfasoner, nästintill.

Istället har jag hälsat på finfia och sedan Linus och hennes fina tjejer.
Skönt med lite kvalitetstid ibland.

Senare var jag och sonen på Elin´s, och han var inte glad över att behöva pröva massa skor.
Naturligtvis så fanns inte rätt storlek i rätt färg.
Men vi beställde från Stadium på nätet hemma istället, ett par låga, vita converse blev det.
Det lär visa sig i sommar om detta var ett klokt val eller inte.
Men sonen fick välja själv vilken färg han ville ha.

När han äntligen fick köpa sitt pokemonalbum på BR blev han gladare.
Han var så glad att han glömde bort att köpa till extra kortpåsar.
Vilket gjorde att han bara spenderade 200 kr på detta.
Tyckte jag vart väldigt bra :P

btw: har ÄNTLIGEN bestämt mig för att gå på examensfesten (deadline för anmälan imorgon)
Tror det kan bli kul, och skulle ångra mig om jag struntade i festen.
Så trots överhängande hot om en eventuell opponering dagen efter
+ att jag har min sista introdag dagen efter (om det nu blir Mariestad)
så tänker jag gå, och ha jävligt kul.
Säga hejdå till alla klasskompisar, det måste man göra...

FREDAG:
Imorgon blir det ett dagpass på jobbet.
SMHI säger att det ska vara fint väder imorgon, så tänker att jag minsann ska ta en ridtur imorgon efter jobbet. OM inte SMHI ljuger :P

Men sen då?
Kan tänka mig att umgås på stan- mycket bokningsbar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar