söndag 23 mars 2014

... men det tog inte slut där

Jag och Frida hann som tur var med tåget hem.
Vi missade första vagnen från Vasastan, vilket gjorde att vi blev aningen nervösa.
Men vi hann

... och vi var lite uttråkade på det tysta tåget hem till
Skövde, så vi tog alldeles för många fula selfies på oss själva.
... och tro mig, det kortet nedanför var ändå det snyggaste på oss ;-)



Fridas buss till Tibro gick inte förrän 02.15 så vi joinade lite vänner på Mike´s i stan.


Söta Puffy m. hennes kärlek


Jag var även i Skövde vansinnigt trött, Frida refererade mig som "ett trött litet barn, som man inte ens skulle kräva tandborstning på innan läggdags" haha :P

Men när hela vårt gäng gick vidare till Röda rummet så satt jag och Frida kvar på Mike´s.
Då passade en läskig kille/ man på att sätta sig hos oss.
Ju mer han pratade, desto mer gick det upp för oss att det var något fel på honom.
I början försökte man vara artig och svara på hans frågor.
Men hans frågor och prat var creepy.
Svartsjuk blev han oxå och ville ha relationsstatus på alla som vi pratade med.
Samt exakt hur vi kände dom.
Trodde nästan han skulle springa efter oss när vi gick :P

Slutligen: 
somnade som ett litet barn när jag kom hem.
Frida hade rätt ;-)
(fast borstade tänderna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar