lördag 8 mars 2014

Dinner @ Varnhem

Min otroligt goda burgare som estetiskt sett är, ja.. jäkligt ful :P


Värdinnan Hanna


Hemkommen efter en astrevlig kväll i Varnhem.
Sonen har plinkat piano, Hanna fixade maten, Rinta grillade och jag hängde mest runtomkring
och kände mig överflödig haha.

Middagen var som vanligt supergod.
Vi lyckades tajma melodifestivalsfinalen rätt bra med.
Vi hejjade på skåningen Linus med låten "bröder".
Mest för att sonen hejjade på honom... och jag gjorde något jag inte gjort sen jag var barn.
RÖSTADE!!!
1 gång på Linus, men det hjälpte ju inte ändå.

TACK FÖR IKVÄLL HJÄRTAT!!!

Är supertrött för tillfället.
Det står mellan att se ett till avsnitt med True detective lr gå och lägga sig..

Imorgon blir det iaf rätt slappt.
Sonen ska iväg några timmar för att gå på bio med sin pappa.
Ska försöka springa några kilometer då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar