måndag 10 mars 2014

Före å efterbild...

Trots trötthet kom jag iväg till gymmet.
Till min stora lycka så hade jag hela stället för mig själv..... i tio minuter...


Före och efterbild ;-)
Snygg blunder på förekortet- jag vet 


Blev pigg efter träningen- som vanligt!!
Ska försöka skriva min individuella loggbok innan jag somnar.

Imorgon är en viktig dag, vi måste göra klart ALLT på Pm:et för att hinna maila iväg
det för handledning en sista gång innan inlämning.
Stressigt, dödar vår handledare syfte och forskningsfrågor igen så blir det inte kul att heta Emelie och Mia.
Btw kollade vi på gamla c uppsatser med andra lärare som handledare.
Attityd går visst att använda i en kvalitativ studie.
Det var ju vår första idé, utlandsveteraners upplevelse av attityd...
Alltså att vi ville ha en djupare förståelse...
Men det var nej på det från vår handledare.

Gissa om vi blev lite bittra när vi såg andra c uppsatser (godkända och publicerade) som undersökte attityd genom kval..................................



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar