söndag 9 mars 2014

BLÄ

Nu har jag suttit och filat på det här jävla PM:et som ska in senast på fredag.
Vi fick tillbaka en faktiskt handledning av vår handledare...

I princip så dödade hon alla våra problemformuleringar!!
Detta innebär att vi inte alls är en hårsmån ifrån färdiga som vi trodde i fredags.
Så att gå på förberedelserna inför seminarium 3 imorgon kan vi glömma.
Nu blir det att återigen brottas med PM:et!

Så, behövde bara skriva av mig kvällens dos av bitterhet ;-)
(... det här fixar väl vi, "det ÄR KUL att skriva C-uppsats" som försvarsmaktens psykolog mantrade för oss)

Imorgon är det iallafall en ny vecka och såhär tänker jag:
Stay positive and make success! 

måndag:
skola, baka kaka [...åt sonen, tråkig frestelse], springa massa kilometrar

tisdag: 
skola, filmkväll m. sonen [önskat "Polarexpressen" *suck*], någon form av egenträning pga utebliven fotbollsträning för min del

onsdag:
skola [+ framtidsmässa], (barnledig), Mariestad ;-)

Torsdag:
skola, fotbollsträning i Timmersdala

Fredag:
Vikarieutbildning på behandlingshemmet, AW m. fina tjejer, finbesök från Mariestad

Lördag:
Skövde AIK:s kickoff m. internutbildning och middag på kvällen.
Velar fortfarande om jag verkligen vill ut och festa efteråt... #bestämmermigunderkvällen

Söndag:
[skulle vara väldigt skönt att inte vara bakis en ledig dag som denna]
... ålderstecken, för några år sedan hade jag istället tänkt att "åhh vad skönt att kunna vara bakis en hel söndag utan att behöva göra nått..."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar