torsdag 13 mars 2014

LÄTTNAD

Vilka intensiva skoldagar vi haft, jag och kära Emelie.
Idag var den värsta, tror vi båda kände oss rätt uppgivna.
Det är syftet vi ägnat nästan hela dagen åt- vad annars?
Formulerat om, gång på gång...
Lydde min systers råd att skriva ner ALLA formuleringar vi kunde komma på.
Så det gjorde vi, sen satt vi där- förvirrade!

Försökte haffa vår handledare, rätt kört!

så tills slut infann sig "good enough" känslan och vi började korrekturläsa PM:et 
ca 14.30, klockan var nästan 17 när vi var klara med första omgången....


Sen kom till slut den där instagramutmaningen till mig genom Frida.
Detta var mitt bidrag till dag 1/5
[påväg till fotbollsträning]


Löpning, intervallträning i uppförsbacke + bl.a 4 mot 4 på helplan.
KÄMPIGT!! 

Nu har jag och Emelie korrekturläst PM:et för andra gången och vet ni?
Nu är PM:et inskickat till vår examinator!
Håller tummarna för det ska bli godkänt så vi kan fortsätta c- uppsatsen utan problem.

Vilket glädjerus som infann sig :P

Nu är det "bara" seminarium 3 på tisdag och sen börjar essäskrivningen ;-)

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar