onsdag 12 mars 2014

Skola och SOL

Snacka om att vårkänslorna kryper på en.
Gruset på gatorna håller på att städas undan + att vårsolen tittar fram.
UNDERBART!!!!

Jag och Emelie var och kikade på mässan idag.
Men i år var det verkligen inte socialpsykologernas år.
Kriminalvården fanns på plats, that´s it.
Men röda ballonger hade de iaf.


Vi fick till ett kort i vårsolen.


Idag slutade vi en timma tidigare och då blev jag glad och drog direkt iväg till Elin´s.
Jag kanske inte tänkte tanken högt, men jag ville shoppa.
Men sjukt nog hittade jag ingenting :(

Tänkte att jag då skulle gå och tröstshoppa skor.
Men på Elin´s finns det bara två halvdana skobutiker så slutade
med att jag gick in på maxi och köpte nötter och åkte hem.

Men sprang på en barndomskompis i en butik.
KUL att springa på henne, hon har bf på lördag så hon hade en jättefin mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar