måndag 17 mars 2014

Hey life

Varit på strålande humör idag- not ;-)
Stackars alla i min närhet, Emelie sa till mig rätt tidigt idag att jag
var väldigt "taggig".

Senare föll polletten dock ner...

Som tur var kom jag hem redan vid 14 från skolan.
Kröp under filten och kollade på film.

Men blev till slut lite rastlös så gick förbi grannen för en liten pratstund innan jag åkte 
iväg till Tibro för att hjälpa Jonte att packa lite.
Ska bli kul att han flyttar tillbaka till Skövde,
men kommer sakna hans hus väldigt mycket.
Många roliga tillställningar har han ändå hunnit haft där genom åren...


Men var iaf en bra kvällsaktivitet :)

Imorgon vankas det tjejmiddag hos Tessprinsess i Mariestad.
Hon ska bjuda på en väldigt spännande 3- rätters :)
Ska bli mys att ses allihopa igen (UTANFÖR skolan).

Först ska bara jag och Emelie ta oss igenom ett härligt seminarium 10-15.00.
Käääämpa!!
Snart "bara" essäskriving och c- uppsatsen kvar ;-)

btw: idag öppnade antagningen inför höstens kurser och program ;-)
Själv får jag söka kurser- IFALL jag kommer stå utan sysselsättning så får jag väl plugga lite till.
Godnatt!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar