söndag 23 mars 2014

Seg söndag...

Ärligt talat vet jag inte om jag varit bakis eller bara lidit av sömnbrist idag.
Oavsett vilket, fy fan vad sliten jag varit.

Dagens ansträngning var att cykla upp till Kilbacken ;-)
Men fick cykeln pumpad, så nu kan jag t.o.m överväga på att börja
cykla till skolan igen.

Jag och sonen har iaf spelat skipbo och spelat/ sjungt jullåtar ihop haha.

Fast har även varit och hälsat på Jonte i hans nya fina lägenhet.
Sonen passade på att käka sjuttioelva kakor och dricka cola.
Som tur var så sprang han intervaller mellan parkeringen och vårt hus efteråt.
Så den värsta sockerkicken hann nog lägga sig ;-)

Imorgon blir det åka av när det gäller essän.
Det har jag bestämt. punkt.

ÖNSKAR ER EN TREVLIG VECKA!!!
det tänkte iaf jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar