torsdag 6 mars 2014

Torsdag

Fick en bild på min söta systerdotter med en dress som jag köpte
när Selma fortfarande låg i syrrans mage.
Så nu verkar det som att hon vuxit i storlek 56 :P


todays outfit ;-)


Dagen i skolan var helt okej!
När vi väl började jobba var vi väldigt produktiva.
Sen kan det förekommit en hel del raster med....
Motivationen var sisådär :S
Men vi är i princip klara med vårat PM som ska lämnas in om en vecka.

Så imorgon tar vi egenstudier hemma där vi ska läsa in oss på seminariumet istället.
Vet inte hur min kompanjon tänker, men jag ska iaf klämma in en fredagslöp någonstans på dagen.

Har annars haft en bra kväll m. sonen och Rickard.
Lite mat, film (frozen för fjärde gången- nu blir det inte den på ett tag), och breaking bad.
Konstaterade iaf ännu en gång att denna kille är galet fin!!

Nu blir det faktiskt att titta på mitt första avsnitt av True detective..
... hört att den serien ska vara bra ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar