fredag 21 mars 2014

En ny innebörd





"Ingen får se djupt inom dig
Låt de inte få genomskåda dig
Visa ingenting, vad du än gör
Allt är förstört!

Slå dig loss, slå dig fri
Bana väg, låt ske det som sker
Slå dig loss, slå dig fri
Hon som fanns här finns inte mer
Och här står jag, en förändrad själ
Släpp den storm du bär
Snö har väl aldrig stört mig"


Fullt medveten om att jag är lite Frozenskadad.
Men jag hörde den här låten live m. pianokomp och med en väldigt
vacker röst... och ja... svårt att förklara!
Men kändes som den låten verkligen tillhörde tjejen som sjöng.
Tänker på texten främst...
Var så vackert, och sorgligt på en och samma gång.. fast ändå
med lite jävlar anamma, och då blev man glad.
Flummigt?

... kanske men skyller på att jag är lite trött!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar